piątek, 24 lutego 2012

Przepis na życie - sezon 3

   
             Nie jestem wielką fanką seriali, jednak jest jeden, który śledzę regularnie i wyczekuję kolejnych odcinków. Mam na myśli serial w tvn, Przepis na życie, który powraca z sezonem 3. Pierwszy odcinek już 6 marca o 21.30. Mam nadzieję, że i tym razem będzie bawił i  zainspiruję propozycjami kulinarnymi. Jeśli uda mi się jakieś pomysły wykorzystać, efekty oczywiście zaprezentuję na blogu.
             Można oglądać w tvn w od 06 marca we wtorki o godz 21.30.


 Pobrano z oficjalnej strony serialu gdzie znajdziecie też przepisy:  http://przepisnazycie.tvn.pl/


5 komentarzy:

  1. bbbbaaaardzo lubię,
    pozdrawiam cieplutko,
    szana-banana
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie :) ja zawsze oglądam tydzień wcześniej w internecie, bardzo mi się podoba jak ładnie i estetycznie wszystkie potrawy przygotowują i podają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ! Wczoraj oglądałam ćwicząc, na stronie internetowej ;D

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ten serial mnie rozwala ;]
    uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez uwielbiam, chociaz seriale naogol nie sa w stanie mnie przyciagnac na dluzej :) ten jednak kocham :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz:)