piątek, 31 sierpnia 2012

Versatile Blogger Award

                     Zostałam nominowana przez Justkę z bloga Mieszalnia smaków, Berkę z Krainy różnych smaków oraz Robotkuchnny.blox.pl do blogowej nagrody w zabawie. Bardzo dziękuję za wyróżnienie.


Oto zasady:
  • nominuj 15 blogów, które Twoim zdaniem zasługują na wyróżnienie 
  • poinformuj nominowanych blogerów o tymże fakcie 
  • napisz o sobie 7 faktów
  • podziękuj Blogerowi, który Cię nominował u Niego na blogu
  • dołącz nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu
 Ciężko było zdecydować się na 15 blogów, bo lubię i odwiedzam całkiem sporo. Blogi, które nominuję (kolejność przypadkowa):
  1. Mirabelkowy blog 
  2. Cucina della Felicita 
  3. Kraina roznych smakow
  4. Podróże ze smakiem 
  5. Tygryskowa kuchnia 
  6. Kulinarny blog Samanthy
  7. Bo(ro)n Appetit 
  8. Moje pasje 
  9. Kaczodajnia 
  10. In my coffee kitchen 
  11. Dietetyczne fanaberie
  12. Kuchnia Alisz 
  13. Seven days in sunny June 
  14. Fantazje Magdy K.
  15. Kokilka 

A teraz coś od siebie:
1. Interesuje mnie mnóstwo rzeczy, więc ciągle szukam i uczę się nowych.
2. Kocham podróżować, dlatego po powrocie zawsze obmyślam kolejne cele wyjazdowe. 
3. Pochodzę z Międzyzdrojów, w których niestety już nie mieszkam, ale wciąż czuję się międzyzdrojanką i najbardziej kocham morze!
4. Od 5 lat mam męża, który jest bardzo wspierający w każdym moim przedsięwzięciu i choć ma swoje zdanie, najczęściej popiera moje pomysły:)
5.  Chciałabym mieć swój kawałek ziemi, gdzie mogłabym sadzić ukochane kwiaty, zioła i owoce. A potem je zrywać:)
6. Od kilku lat próbuję uczyć się angielskiego i mimo mojego ogromnego sentymentu do Londynu mój angielski jest wciąż na bardzo niskim poziomie.
7. Marzę o własnej kawiarni...

11 komentarzy:

  1. Bardzo dziekuje za nominacje:-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziekuje za wyroznienie, jest mi niezmiernie milo, jak tylko znajde troche czasu napewno przylacze sie do zabawy ! Serdecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację i gratuluję Twojej. Miło dowiedzieć się czegoś więcej o Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja dziękuję za to, że do mnie zaglądasz i lubisz mojego bloga :) To naprawdę miłe. Do zabawy się nie przyłącze, bo to nie moja bajka ;-) Ale serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie w kolejne odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ajajaja dziękuję za nominację !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za nominację. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że wzięłaś udział w zabawie:) Fajnie było o Tobie poczytać i dowiedzieć się czegoś więcej:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo dziękuję za nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za nominację,miło dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję kochana za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
  11. BARDZO DZIĘKUJĘ AGA ZA NOMINACJĘ! nie wiedziałam :) Dopiero ją odkryłam u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tu zaglądasz:)